Γιατί μας παιδεύεις τώρα;

 Ξεκίνησαν να γραφονται στο τουίτερ αρπαζοντας πληροφορίες απ' το διαδίκτυο,συνδυάζοντας τες με τις οποιες λιγες γνώσεις είχα εγώ και με την αγάπη για τα πετούμενα και με λίγο χαβαλέ για καρύκευμα καποιες φορές και έγιναν πολλά.

Τόσο πολλά που αρκετές φορές μου πρότειναν να τα "μαζέψω" καπου. Κι έτσι αφού αποτίναξα την τεμπελιά που με διακρίνει και ξεφούσκωσα,τίναξα τα πούπουλά μου, έκανα το πρωινό μπάνιο με κατι σταγόνες πάχνης,τσίμπησα το κατιτίς μου και βγήκα απο τη φωλιά μου ερχόμενος εδώ.

Να ξεκαθαρίσω εξαρχής πως δεν ειμαι "ειδικός". Ούτε "μελετητής". Απλά "εραστής" των πτηνών και θαυμαστής της ελευθερίας που συμβολίζουν. Ναι τα παρακολουθώ,διαβαζω γι'αυτα, εχω και τις δικές μου (συχνά αιρετικές απόψεις). Ολα αυτά σε μια σούμα θα προσπαθήσω να τα βαζω στα αρθρα του παρόντος μπλογκ.

Τα πτηνοτουίτ.

Σύντομα θα αρχισω να τα μεταφέρω εδώ πιο πολύ για τη δική μου ευχαρίστηση.


Ας βγούμε λοιπόν από το αυγό μας. Εκκίνηση. Φελέκι-τα Πτηνοτουιτς.

Σχόλια